Warto zapamiętać
Ważne dla klienta
  • > Uzyskanie podstawy do oceny i wyboru biura; to, które wdrożyło normę, gwarantuje europejską jakość.
  • > Przewidywalność świadczenia usług.
  • > Rzeczywiście wdrożony system zapewnienia jakości.
  • > Odpowiednia rejestracja zamówień i ich archiwizacja (umożliwiająca odszukanie poprzednich tłumaczeń mogących służyć np. jako materiał porównawczy).

Ważne dla biura
  • > Uzyskanie wskazówek, jak świadczyć usługi na europejskim poziomie.
  • > Dokładnie opisany proces tłumaczenia.
  • > Pozyskanie wiedzy na temat innych lub nowych elementów procesu tłumaczenia (dzięki analizie tekstu źródłowego).
  • > Szansa na ustandardyzowanie rynku.
  • > Możliwość wyróżnienia się spośród innych biur.
  • > Większe szanse pozyskania zagranicznych klientów stawiających na jakość.