PRZED PODPISANIEM UMOWY SPRAWDŹ:

> Ilu klientów przypada w danej placówce na jednego doradcę?

> Czy oferta inwestycyjna obejmuje wyłącznie produkty oferowane przez instytucje należące do tej samej grupy kapitałowej co bank, czy również innych instytucji finansowych, najlepiej co najmniej kilku?

> Czy wśród tych produktów są takie, które dają korzyści podatkowe?

> Czy można korzystać z usług maklerskich?

> Czy jest dostęp do produktów strukturyzowanych (z gwarantowanym zwrotem zainwestowanego kapitału)?

> Jakie kredyty oferuje bank na finansowanie różnych potrzeb (linie kredytowe, kredyty hipoteczne, samochodowe, gotówkowe itp.)?

> Na jakich warunkach jest otwierane konto osobiste i wydawana karta kredytowa?

> Czy jest dostęp do rachunku przez 24 godziny na dobę za pośrednictwem Internetu i telefonu?

> Czy trzeba utrzymywać saldo minimalne, a jeśli tak, to jakie są opłaty manipulacyjne, jeżeli saldo spadnie poniżej wymaganego pułapu?

> Czy bank rezygnuje z opłat, jeśli obroty na karcie i koncie są wysokie?