Niska cena wciąż jest ważnaHotel Saol mógłby się starać o cztery gwiazdki, ale świadomie zdecydowaliśmy, że chcemy mieć obiekt trzygwiazdkowy. Ten standard chyba najlepiej się sprzedaje. Kojarzy się gościom z wysoką jakością i przystępną ceną. Zimą mamy zawsze pełne obłożenie. Zauważyłem w tym roku, że zwiększa się też sprzedaż latem, gdyż coraz więcej osób przyjeżdża na weekendy. Gości przyciąga jednak nie tylko wygodne łóżko i ładny pokój. Widzimy, że inne hotele w Krynicy rozszerzają zakres usług o spa, tworzą kompleksy hotelowo-konferencyjne. My właśnie dostaliśmy zezwolenie na organizację turnusów rehabilitacyjnych. Wystartujemy z tą ofertą od kwietnia.

Maciej Zieliński prowadzi trzygwiazdkowy hotel Saol w Krynicy od 5 lat. Obiekt ma 85 miejsc.