Wykorzystaj możliwości

Nowe, wbudowane w Office System 2007 mechanizmy obiegu dokumentów ( workflow) mogą być przydatne nie tylko wewnątrz firmy, ale także np. przy zatwierdzaniu umów z klientami. Korzystanie z mechanizmu workflow oznacza przesłanie dokumentu w taki sposób, by był dostępny dla innych. Z poziomu menu Worda lub Outlooka można używać funkcji umożliwiających wybór jednej ze ścieżek obiegu dokumentu, a mechanizmy serwerowe wspierane przez SharePointa pozwalają na notyfikację wysyłanych i odbieranych dokumentów oraz na uzyskanie informacji o czekającym dokumencie. Użytkownicy korzystając z interfejsu Sharepoint Designer, mogą zaprojektować schemat obiegu dokumentów uwzględniający różne zdarzenia, takie jak nieobecność odpowiedzialnej za daną sprawę osoby lub brak odpowiedzi w ustalonym czasie. Ewentualne modyfikacje ścieżek obiegu dokumentów mogą być wykonane przez pracowników firmy, ponieważ nie wymagają specjalistycznej wiedzy.