Obopólne korzyści
Piotr Majewski, właściciel firmy Majewski Business Consulting, wydawca portalu Czas na E-biznes

Wcześniej nie było narzędzi, które pozwalałyby sprawnie obsługiwać uczestników kursów internetowych i stwarzały możliwość oferowania takich szkoleń także przez małe firmy. Teraz takich usług jest coraz więcej. Są różne formy takich kursów, np. e-mailowe, czyli polegające na wysyłaniu kolejnych lekcji pocztą elektroniczną w tempie uzgodnionym z odbiorcą. My i nasi partnerzy, którzy za pośrednictwem naszej platformy chcą zorganizować kurs, oferujemy je nie tylko bezpłatnie, ale i bez reklam. Jaką korzyść odnoszą organizujący bezpłatne szkolenia? Uzyskują dostęp do bazy potencjalnych klientów zainteresowanych konkretną tematyką. Mogą potem kierować do nich - jeśli wyrażą oni na to zgodę - informacje i reklamy o produktach.

Michał Ciałoń, właściciel serwisu infoFirma.pl

Przeglądając strony www, a wśród nich także naszą witrynę, warto poszukiwać nie tylko kursów i szkoleń, w których można uczestniczyć za pośrednictwem sieci komputerowej. Można bowiem znaleźć także informacje o bezpłatnych kursach organizowanych tradycyjnymi metodami, np. przez firmy, które uzyskały dotacje na szkolenia ze środków unijnych albo ze środków pozostających w dyspozycji urzędów pracy (lub starają się o takie) i poszukują potencjalnych uczestników takich zajęć, ogłaszając nabór. Z naszej praktyki wynika, że zainteresowanie kursami jest duże, dlatego zdecydowaliśmy, że będziemy nie tylko sami oferować internetowe szkolenia, ale także udostępniać informacje, gdzie i jakie kursy są organizowane.