Gdy wolimy prostą obsługę
Paweł Wojciechowski, Internetowy Sklep dla Zwierząt, www.zwierzaczek.pl

W 2004 roku powstał pomysł uruchomienia przez naszą firmę sklepu internetowego. Zwróciliśmy się do firmy InternetArt o zrobienie modelu takiego sklepu, który odpowiadałby naszym potrzebom. Chodziło głównie o to, aby sklep był prosty i intuicyjny w obsłudze. Ważna była też możliwość wprowadzenia dowolnej ilości danych, brak ograniczeń w ilości produktów oraz możliwość robienia aktualizacji w dowolnym momencie we własnym zakresie.

Firma InternetArt zaproponowała nam system Webinterface, który w połączeniu z CMS (system zarządzania treścią) spełnił nasze oczekiwania. Otrzymaliśmy produkt bardzo prosty w obsłudze, umożliwiający wprowadzanie dowolnej ilości danych; ograniczeni jesteśmy jedynie miejscem dostępnym na serwerze. System może być rozbudowywany o dodatkowe moduły. Jest poza tym wyposażony w opcję sporządzania statystyk oglądalności oraz sprzedaży. To bardzo dobra funkcja, gdyż pozwala precyzyjnie dopasować asortyment sklepu do potrzeb klientów, do których chcemy docierać.

Chcącym otworzyć sklep internetowy radziłbym, aby odpowiedzieli sobie na kilka pytań: jak ma wyglądać sklep, czy będziemy sprzedawać bardzo zróżnicowane towary, czy samodzielnie będziemy wprowadzać zmiany, czy preferujemy prostą obsługę; jeżeli odpowiemy "tak" na większość tych pytań, to WEB interface spełni nasze oczekiwania.