Nie zawsze można wziąć z półki

Gotowe oprogramowanie do prowadzenia sklepu nie wystarczy, gdy:
¦ asortyment sklepu jest bogaty i ma kilka istotnych cech, według których jest wyszukiwany, takich jak wielkość, kolor, przynależność do określonego typu towaru;
¦ asortyment zmienia się cyklicznie w krótkich odstępach czasu i konieczne jest częste uaktualnianie;
¦ sklep w założeniu ma być sklepem wielojęzycznym i dlatego należy unikać powielania informacji, czyli kilkakrotnego wbijania nazw tych samych produktów w kilku językach;
¦ sklep musi być zintegrowany z systemem magazynowym lub systemem sprzedaży; nie da się dostosować systemów "z półki";
¦ sklep internetowy musi być powiązany z systemem CMS (Content Management System);
¦ chcemy stworzyć niestandardowe mechanizmy, np. rozsyłanie informacji o zmianach w realizacji zamówień przez e-mail;
¦ mamy specjalnie dla nas przygotowany mechanizm wspomagający pozycjonowanie sklepu i jego oferty w wyszukiwarkach.

źródło: Solutio