transport_a_10-1.F.jpg
Wykres 1. Struktura firm - klientów branży TSL ze względu na przychody w 2006 r.
transport_a_10-2.F.jpg
Wykres 2. Struktura firm ze względu na zatrudnionych w 2006 r.
transport_a_10-3.F.jpg
Wykres 3. Udział w kosztach działalności głównego partnera w TSL w 2006 r.
transport_a_10-4.F.jpg
Wykres 4. Pozycja badanych firm w łańcuchu dostaw
transport_a_10-5.F.jpg
Wykres 5. Ocena stopnia współpracy firm w ramach łańcucha dostaw
transport_a_10-6.F.jpg
Wykres 6. Usługi TSL, z jakich korzystają klienci w swojej działalności gospodarczej
transport_a_10-7.F.jpg
Wykres 7. Profil idealnego przedsiębiorstwa TSL widzianego przez klienta
transport_a_10-8.F.jpg
Wykres 8. Profil idealnego przedsiębiorstwa TSL widzianego przez klienta (przy zastosowaniu wag i w porównaniu z poprzednimi badaniami)
transport_a_10-9.F.jpg
Wykres 9. Profil idealnego przedsiębiorstwa TSL widzianego przez klienta ze względu na jakość usług
transport_a_10-10.F.jpg
Wykres 10. Profil idealnego przedsiębiorstwa TSL widzianego przez klienta ze względu na ogólny poziom ceny
transport_a_10-11.F.jpg
Wykres 11. Profil idealnego przedsiębiorstwa TSL widzianego przez klienta ze względu na jakość obsługi (kontakt klienta z kierowcami)
transport_a_10-12.F.jpg
Wykres 12. Profil idealnego przedsiębiorstwa TSL widzianego przez klienta ze względu na jakość obsługi (kontakt klienta z pozostałymi pracownikami)
transport_a_10-13.F.jpg
Wykres 13. Profil idealnego przedsiębiorstwa TSL widzianego przez klienta ze względu na wiarygodność przedsiębiorstwa
transport_a_10-14.F.jpg
Wykres 14. Profil idealnego przedsiębiorstwa TSL widzianego przez klienta ze względu na jakość taboru
transport_a_10-15.F.jpg
Wykres 15. Profil idealnego przedsiębiorstwa TSL widzianego przez klienta ze względu na jakość terminalu
transport_a_10-16.F.jpg
Wykres 16. Profil idealnego przedsiębiorstwa TSL widzianego przez klienta ze względu na działalność promocyjną