|
Wykres 1. Struktura firm - klientów branży TSL ze względu na przychody w 2006 r. |
|
Wykres 2. Struktura firm ze względu na zatrudnionych w 2006 r. |
|
Wykres 3. Udział w kosztach działalności głównego partnera w TSL w 2006 r. |
|
Wykres 4. Pozycja badanych firm w łańcuchu dostaw |
|
Wykres 5. Ocena stopnia współpracy firm w ramach łańcucha dostaw |
|
Wykres 6. Usługi TSL, z jakich korzystają klienci w swojej działalności gospodarczej |
|
Wykres 7. Profil idealnego przedsiębiorstwa TSL widzianego przez klienta |
|
Wykres 8. Profil idealnego przedsiębiorstwa TSL widzianego przez klienta (przy zastosowaniu wag i w porównaniu z poprzednimi badaniami) |
|
Wykres 9. Profil idealnego przedsiębiorstwa TSL widzianego przez klienta ze względu na jakość usług |
|
Wykres 10. Profil idealnego przedsiębiorstwa TSL widzianego przez klienta ze względu na ogólny poziom ceny |
|
Wykres 11. Profil idealnego przedsiębiorstwa TSL widzianego przez klienta ze względu na jakość obsługi (kontakt klienta z kierowcami) |
|
Wykres 12. Profil idealnego przedsiębiorstwa TSL widzianego przez klienta ze względu na jakość obsługi (kontakt klienta z pozostałymi pracownikami) |
|
Wykres 13. Profil idealnego przedsiębiorstwa TSL widzianego przez klienta ze względu na wiarygodność przedsiębiorstwa |
|
Wykres 14. Profil idealnego przedsiębiorstwa TSL widzianego przez klienta ze względu na jakość taboru |
|
Wykres 15. Profil idealnego przedsiębiorstwa TSL widzianego przez klienta ze względu na jakość terminalu |
|
Wykres 16. Profil idealnego przedsiębiorstwa TSL widzianego przez klienta ze względu na działalność promocyjną |