SkyEurope - www.skyeurope.com

Strona zdominowana jest przez firmowy kolor niebieski w odcieniach od granatu po błękit. Jest także bardzo skondensowana - zawiera wszelkie ważne odnośniki dla pasażera (rezerwacje, rozkład lotów, informacje o podróży, nowości, informacje o firmie, pytania i odpowiedzi na najczęstsze pytania klientów itd.). Mapa pokazująca wszystkie połączenia SkyEurope bardzo pomaga zorientować się w kierunkach lotów.

Wyszukiwarka połączeń nie jest jednak najprzyjaźniejsza dla klienta. Zapewnia wybieranie rejsów na przestrzeni kilku dni, ale nie ma "inteligentnej pamięci". Jeśli chcemy wrócić do wyszukiwania lotów w innym okresie lub kierunku, musimy wpisywanie rozpocząć od nowa. Po wyborze przelotów kolejna strona pokazuje podsumowanie, pasażerowi proponuje się też teraz odpłatną (20 euro) rezerwację wstępu do saloniku lotniskowegow Krakowie (rodzaj eleganckiej poczekalni z przekąskami i napojami) oraz ubezpieczenie (10 euro). Druga z wymienionych usług jest już zaznaczona, pasażer, który tego nie zauważy, zapłaci za coś, czego nie przewidywał.

Po wpisaniu danych pasażerów możemy wybrać przesłanie potwierdzenia rezerwacji: e-mailem (bezpłatnie), faksem (4 zł) lub esemesem (5 zł). Możemy także za dopłatą wybrać sobie miejsce w samolocie - 40 zł za pierwszy rząd, 20 zł za kolejne, przy oknie lub przejściu, 8 zł za fotele środkowe. Jeśli nie wybierzemy go podczas rezerwacji, przydzielone zostanie nam podczas odprawy na lotnisku - bezpłatnie.

W SkyEurope możemy płacić wszystkimi kartami kredytowymi i kartami debetowymi - za bilet na każdy odcinek podróży dla jednej osoby 20 zł.
Ocena: 4+